poniedziałek, 27 czerwca 2016

#66 Urlop & Instagram

Witam

Jeszcze jeden dzień dzieli mnie od upragnionego urlopu. Jakie plany?
Zdecydowanie chcę odpocząć i ogarnąć rzeczy, na które albo nie mam normalnie czasu albo chęci.
Chcę też dużo materiału przygotować na bloga.
No i wyjazd:) Pod koniec mego urlopu jedziemy na 3 dni do Wisły ze znajomymi i już się nie mogę doczekać. A Wy kiedy zaczynacie swoje urlopy? Macie jakieś plany??

Zostawiam Was ze zdjęciami z instagram i przypominam, że jeżeli chcecie możecie mnie tam obserwować;) Mój INSTARAM ---> KLIK









Do następnego:)

11 komentarzy:

  1. zapraszam do siebie po inspiracje :) > https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. istałkę obserwuję, więc wiem co się dzieje na bieżąco. ;)
    zaś urlopu zazdroszczę, nam przydałoby się kilka chwil odpoczynku, ale chyba dopiero w sierpniu będzie jak pojedziemy do Hiszpanii. a na razie ciężko jest, Tomasz w pracy, a ja siedzę i się uczę i powoli mam dość, a do października daleko. ;<
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny instagram :) udanego urlopu :* oby wszystkie plany wypaliły <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się marzy już urlop, ale chyba będę musiała poczekać do sierpnia.
    Udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kabarety uwielbiam! :) Humor to mój najlepszy sposób na relaks ;) Masz super dni wolne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wisła ach piękna miejscowość... czekam na duuużo zdjęć:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego urlopu kochana ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie ladne danie na zdjeciu mniam ^^
    udanego urlopu ! ja to w najblizszych miesiacch niestety za bardzo chyba nigdzie nie pojade :(

    OdpowiedzUsuń