czwartek, 23 czerwca 2016

#64 Buty za 10 zł

Witajcie!

Ohhh piękna iście piękna wakacyjna pogoda do Nas zawitała i wyczuwam urlopik:D
Jeszcze nie cały tydzień i bez krępacji oraz wyrzutów sumienia będę leżeć plackiem nad wodą.
Planów na urlop nie mam wielkich. Wyjazd na trzy dni do Wisły ze znajomymi i ewentualne wyjazdy jednodniowe. Nie mogę się doczekać:D

Ostatnio będąc w Carrefourze po pracy zobaczyłam kosze z obuwiem, a plakat nad nimi pięknie powiadał, że owe buty są za 10 ZŁ!  Z niedowierzaniem poleciałam do czytnika i sprawdziłam. Straciłam ponad pół godziny, żeby przekopać wszystkie, dobrać do pary lub w ogóle znaleźć swój rozmiar. Były już mega przebrane, ale znalazłam swoje cztery pary:D








Niby z marketu ale za 10 zł jak się zniszczą to żalu nie będzie;)
Podobają Wam się?

Do następnego?

12 komentarzy:

  1. ojeju ale śliczności te klapki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolorowe sandały cudne!
    ja rzadko bywam w carefourze, ale chyba czas zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się zniszczą to chociaż żalu nie ma, a pewnie latem w nich spokojnie przechodzisz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne butki, aż się nie chce wierzyć, że za 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie bardzo ładne :D w sam raz na lato :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Te granatowe klapki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Zamiast jednej pary za 40zł 4 za 10zł. W lato to ważne żeby mieć dużo butów

    OdpowiedzUsuń
  9. te z kotwicą są świetne!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne, wszystkie pary :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie fajne klapeczki i ciapkowe trampki rowniez :) musze sobie kupic jeszcze jakies klapki ale pewnie nie znajde nigdzie takich tanich jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń