poniedziałek, 20 czerwca 2016

#62 Przegląd szafy: stroje kąpielowe

Witam:)


Tak zerkałam po ostatnich wpisach i stwierdziłam, że dawno nie było postów z cyklu: "Przegląd szafy". Z racji tego, że sezon kąpielowy się zaczął, a ja zamówiłam sobie z pewnej strony internetowej strój kąpielowy i muszę na niego jeszcze trochę poczekać postanowiłam jednak zrobić przegląd tych już coś mam:D



Na początek pokaże strój, który zamówiłam w aplikacji Wish. Jestem mega ciekawa jaki będzie. W sumie zapłaciłam za niego nie wiele więc jeśli nie strzeliłam z numerem to mogę go zawsze sprzedać:)


Na zdjęciu wygląda przepięknie i mam nadzieje, że na żywo też taki będzie;D Dobra czas na przegląd moich obecnych strojów plażowych:D









Tak teraz patrzę to zdecydowanie paski u mnie rządzą:)

No to do następnego:*

13 komentarzy:

  1. Fajne stroje. A ten co zamówiłaś boski

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo ich masz, wszystkie bardzo ładne :D
    pozdrawiam idziękuje za klikanie :*
    Zapraszam-Mój blog
    PS:odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna kolekcja:) Ja mam jeden zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam stroje z calzedonii, obczaj sobie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany jaki wybór! :D

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ten co zamówiłaś jest świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam tylko dwa, ale w tym roku planuję kupić coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stroje, ja mam dość ubogą kolekcję, bo aż dwa, ale może w jakiś się zaopatrzę w to lato :) Darin Kr

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten granatowy kostium podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń