piątek, 10 czerwca 2016

#59 Akcje promocyjne na weekend

Siema!:)

Piątek, piąteczek piątunio i weekend w pacy, jednak jakoś nie rozpaczam nad tym. Jak każdy weekend szybko zleci, a że mam pierwsze zmiany mniej boli ten fakt. 

Lubicie promocje?  To mam dla Was fajne akcje na ten weekend!

1. Avanti

Spieszcie się do kiosków po czerwcowy numer Avanti i łapcie kupony rabatowe nawet do  80%!
W ten weekend czyli 10-12 czerwca możecie skorzystać z rabatów  np. w Hause, Croppie, Szachownicy, Wójciku, Sizeer i wiele wiele innych sklepach. Jak dla mnie bomba! 

2. Reserved.

W ten weekend (10-12 czerwca) po zapisaniu się do newslettera Reserved otrzymacie aż - 40%, a z tym można już poszaleć:D

Ja z korzystałam z promocji Reserved bo lubię ten sklep za jakość, a ceny nie są jakieś wygórowane. 
Choć oczy mi się świeciły i jakbym mogła to bym brała wszystko co mi się podobało i wiedziałam z czym zestawić to miałam ograniczony budżet:D Do domu wróciłam ze spodniami z wysoki stanem i sukienką no i spodenkami dla narzeczonego!:D


Spodnie z 89,99 na 53,99
Sukienka z 69.99 na 41,99
Spodenki z 99,99 na 59,99:)

Jeśli znacie jeszcze akcje promocyjne dajcie znać:)
Do następnego:D

7 komentarzy:

  1. cudna sukienka
    ja jutro lece do reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jutro jadę do większego miasta, gdzie jest Reserved. Post spadł mi z nieba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie kupuje nic ostatnio nie mam miejsca;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że w ten weekend akuratnie nie mogę wybrać się na zakupy, bo te wysprzedaże zawsze kuszące. Ale może w następny weekend, albo w tygodniu się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie jutro wybieram się do Reserved :) jestem ciekawa czy coś znajdę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na taką sukienkę w niskiej cenie to bym się skusiła. Fajnie, że o zniżkach dałaś nam cynk!

    Dzięki za wizytę na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń