piątek, 3 czerwca 2016

#56 Crop Top

Witam:)

Do znudzenia powtarzam, że mojego narzeczonego ciężko namówić na to by zrobił mi zdjęcia. Jeśli już się uda to pstryka bez zastanowienia;D Tym razem znalazłam sposób! Obiecałam mu, że pojedziemy na wycieczkę rowerową ale zrobi mi w miarę dobre zdjęcia:D Udało się:D

No ale nie o zdjęciach chciałam pisać. Długo się zastanawiałam nad tym crop topem. Już jedna stylizacja z nim była (dla przypomnienia KLIK) aczkolwiek trochę nie udana bo za bardzo sobie skróciłam nogi i zaburzyłam proporcje:D Nęcił mnie jednak jak go inaczej zestawić i wpadłam na tą stylizacje całkiem przypadkiem:D Szukałam czegoś dość wygodnego na rower. Tak by mi było nie za gorąco i też nie za zimno w razie gdyby się wycieczka wydłużyła. Z pomocą przyszły mi podarte spodnie i właśnie crop top. No ale wszystko by było dość nudne gdyby nie dodatki:D Czapka z daszkiem, która w tym sezonie wraca tak samo do łask jak choker, okulary, które pokazywałam w ostatnim poście (KLIK) i białe trampki! Jak dla mnie świetnie to wygląda, a ja się bardzo dobrze w tym zestawieniu czułam:D  A Wy co sądzicie??













Do następnego!:*

10 komentarzy:

  1. Okularki wpadły mi w oko :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja, świetnie wyglądasz. Ja Lubego proszę i proszę o zdjęcia a on nic. Skończyło się na tym że przywiózł mi statyw! :/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten crop top :) mojego chłopaka tez cięzko namówic na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Crop Top :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie takie topy! bardzo fajne zdjecia :)


    pozdrawiam
    http://marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń