środa, 1 czerwca 2016

#55 Małe drobiazgi

Witajcie:D

Z każdym kolejnym nowym miesiące jestem co raz bardziej przerażona, że czas tak niesamowicie ucieka. Jednocześnie to mnie bardziej motywuję. Chcę żeby każdy nowy miesiąc był lepszy od poprzedniego.

W tym poście tak na szybko chciałam Wam pokazać co ostatnio znalazłam w supermarkecie Carrefour.




Okulary kosztowały ok 7 zł. Kiedyś podobne miała Jessika Mercedes tylko, że markowe:) Mi markowych nie potrzeba, ważne żeby miały w sobie to coś:D Te zdecydowanie mają;D


Taki słoiczek już od dawna chciałam kupić ale jakoś nie trafiałam na niego. Więc gdy tylko zobaczyłam w Carrefour od razu wzięłam:D Kosztował tylko 4 zł, a koktajl smakował w nim wyśmienicie;D


Do następnego:)

8 komentarzy:

  1. Okulary są genialne!
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. za 4 zł to i jak bym kupiła ten słoiczek <3
    mnie wkurza ze takie gadzety zazwyczaj kosztują krocie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polo markecie są za 6-7 zł więc 4zł to prawie nic:)

      Usuń
  3. świetny jest ten słoiczek! chyba sama poszukam go w carrefourze :)

    OdpowiedzUsuń