niedziela, 29 maja 2016

#54 Lata 90

Witam!:)

Moda ma to do siebie, że wiele trendów wraca po jakimś czasie do łask. W latach 90 bardzo modne były żyłkowe obroże lub tasiemka z zawieszką zawiązana wokół szyi czyli tak zwane choker.  Teraz nastąpił ich wielki come back i zdecydowanie oszalałam na ich punkcie.
Zaczęłam rozglądać się po sieciówkach ale ceny mnie przerażały. Wydać 30-40 zł to trochę słabo zwłaszcza, że miałam pomysł sama zrobić parę takich na GlamStyl Art.  Chodziłam, szukałam i znalazłam w sklepie KiK! Cena? 4 zł więc jak nie brać jak brać!:)




Siedząc i myśląc nad tematem wpisu wpadłam na pomysł stylizacji. Odkopałam starą sukienkę, którą bardzo lubię i żal mi ją wyrzucać bo jest idealna na upalne dni. Odkopałam szpilki i na szybko zrobiłam zdjęcia walcząc ze światłem. Myślałam jednak, że wyszły gorzej ale coś dało się uratować w programie do obróbki zdjęć.
Nawet powiem, że sukienka i choker powodują, że stylizacja jest prawie jak z lat 90, a szumy, prześwietlenia dodają jeszcze bardziej tego klimatu tamtych lat.





Do następnego:*

8 komentarzy:

  1. ta bluzka fajnei zgrywa się z dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz dużo osób nowi te naszyjniki... dobrze wyglądają u Ciebie tak ostro i drapieżnie - podoba mi się bardzo :P

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. te obroże są całkiem fajne, ale u niektórych wygladają śmiesznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiałam nosić kiedyś takie naszyjniki i być modna. Jednak nie wiem czy teraz chciałabym je nosić :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam te tasiemki :D moda wraca, ale ja bym się do nich nie przekonała po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie stylizacja jak z tamtych lat, sama pamiętam, te dodatki, to było prawdziwa szaleństwo. ;) ale z perspektywy czasu nie wiem czy wróciłabym do tego, strasznie mi to szyję skracało.;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ma klimat taka bizuteria...
    kiedys mialam podobne ;p

    OdpowiedzUsuń