wtorek, 17 maja 2016

#50 Rossmann i -49% : Usta i paznockie

Witam:D

Choć wielka akcja promocyjna w Rossmannie odeszła już w zapomnienie, ja mam wciąż zaległy wpis.
Jak pamiętacie ostatni tydzień był pod znakiem kosmetyków do ust i paznokci. Ja skorzystałam z tej drugiej opcji dlatego, że pomadek, kredek i tym podobnym mam już multum, a to co chciałam przetestować było w opłakanym stanie. Po prostu uwielbiam jak ktoś zamiast zapytać się sprzedawczyni czy mają testery otwiera każdy produkt i marze po ręce. No cóż... dałam sobie spokój.




Tak... tak... wiem znowu Wibo:D  Już dawno się czaiłam na ich produkty do paznokci. Byłam ciekawa jak sobie radzą, ale nie na tyle by zaryzykować wydanie pieniędzy, a w rezultacie potem skończyłyby i tak na dnie szuflady. Akcja promocyjna przyszła mi z pomocą. Za grosze mogę sprawdzić czy warto zainwestować w późniejszym czasie:D


Potrzebowałam jakiejś fajnej odżywki, która poprawi wygląd płytki bo brutalnym ściągnięciu paznokci żelowych. Oj kiepsko wyglądały i niby mam odżywkę z Lovely ale więcej krzywdy zrobiła niż naprawiła. Wybrałam tą z Wibo i powiem Wam, że jestem w szoku! Jest rewelacyjna! Płytka znacznie się poprawiła już po drugim pomalowaniu nią. Dodatkowo paznokcie bardzo ładnie rosną, są twardsze i mocniejsze. Naprawdę jestem w szoku i polecam:D


Dostałam od mojej mamy na urodziny oprócz kwiatka to małą słodką kosmetyczkę, a żeby nie była pusta kupiła mi jeszcze dwa lakiery. Ogólnie wolę robić paznokcie żelowe i nie używam lakierów do paznokci ale skoro już dostałam i w bardzo fajnych kolorkach to szukałam czegoś by przedłużyć ich żywotność. Oczywiście stanęło na Wibo bo w sumie lakiery są z tej samej firmy:D 
To co producent obiecuje to się spełnia. Lakier się nie ściera i nie odpryskuje. Jednak mam jedno ale. 
Może te ale wynika zbyt wielkich oczekiwań od niego bo myślałam, że trwałość będzie choć trochę zbliżona do hybrydowych lakierów ale nie jest. Po kilku dniach lakier po prostu odchodził od płytki. 
Mimo wszystko polecam bo efekt daje bardzo dobry!


No i czas na lakiery, o których wspomniałam wcześniej:D Są świetne i planuję dokupić kolejne kolory:D Polecam!



Do następnego!:)

11 komentarzy:

  1. Ładne kolory lakierów
    ja na ostatniej części promocji nie kupiłam nic ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przez całą promocję skusiłam się tylko na jedną rzecz :Dcolor tattoo do brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie skorzystałam z tej promocji. U mnie w mieście to trzeba byłoby rzeczywiście stać w kolejce godzinę przed otwarciem, a potem się rzucić na te kosmetyki w tym tłumie. Kilka razy próbowałam coś kupić na tej promocji, przychodziłam rano, a i tak były pustki i tak samo przez kolejne dni, bo nie dokładali produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie skorzystałam z tej promocji, a szkoda, bo takie lakiery na pewno by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku nabyłam tylko szminkę :) Bardzo mi się tu podoba! Obserwuję! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Równiez kupiłam odżywkę z wibo ;)
    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ładniutkie lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie skorzystałam z tej promocji, a trochę jednak szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam top coat z wibo, ale lakier mimo to odpryskuje nawet na drugi dzień :(

    OdpowiedzUsuń