niedziela, 15 maja 2016

#49 Łapki

Witam:)

Mój długi weekend powoli dobiega końca. Poleniuchowałam, odpoczęłam, spędziłam miło czas wśród bliskich ale trzeba już się z tym rozstać. Nic nie trwa wiecznie;D
A Wy jak spędziliście weekend?

Uwielbiam luźne bluzki! Najlepiej takie, które odsłaniają ramię. Tą, którą mam na sobie na zdjęciach, skradła moje serce ciekawym nadrukiem:D Dobrałam do niej brązowe spodnie i białe trampki. Luźna stylizacja na przykład na spacer;D Jak Wam się podoba??








Do następnego!:*

8 komentarzy:

  1. Świetna jest ta bluzka! :)
    www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja spoko, tez lubie luźne rzeczy :)
    aktualnie jednak nie nosze spodni, tylko leginsy, ale wiadomo jak to ciężarówka :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo świeżo, wiosennie i radośnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz stajla i wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylówka, idealna na codzienne wyjścia. : )

    https://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń