piątek, 13 maja 2016

#48 GlamStyl ART

Witam!:)

Przeglądając bloga w celu zweryfikowania tego co już dawno na nim było, doszłam do wniosku, że czas najwyższy pokazać Wam kolejne rzeczy, które tworzę.
Ja wiecie zajmuję się biżuterią. Jest to dla mnie forma odstresowania i zrelaksowania się. Choć już dawno nic nowego nie zrobiłam, to zalegają u mnie rzeczy, które jeszcze nie ujrzały światła dziennego. Tak więc zapraszam do oglądania;D












Jak Wam się podobają?
Zapraszam również do polubienia mojej strony na facebook'u. Tam możecie zobaczyć wszystko co zrobiłam:D https://www.facebook.com/glamstylart/

Do następnego!:)

6 komentarzy:

  1. Wszystkie świetne, a czwarta podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne rzeczy tworzysz! ta czarna bransoletka z motylkiem skradła mi serce *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam wszystkich, którzy tworzą coś swojego, u mnie zdolności manualne - poziom zero :P

    Co do wózków retro to faktycznie ładniutkie, ale wszystkie są na takich dużych nieskrętnych kołach przez co trochu tracą na funkcjonalności...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są :)


    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń