czwartek, 12 maja 2016

#47 Pepcowe zakupy

Witam!

Uwielbiam wygodę! Trochę pod tym względem czuję się staro... :D Prawie jak emerytka! Hahahaha
No ale co się dziwić. Moja praca wymaga tego, żeby wygoda była najważniejsza!

Choć staram się czasami założyć coś mniej wygodnego to zaraz potem żałuję. Już się przyzwyczaiłam, że mam takiego pecha gdy ubieram szpilki, to potem okazuje się, iż MZK jest przeładowana, a ja staram się w niej utrzymać równowagę przez prawie 10 km. Takie życie.

W tym poście przychodzę do Was ze stylizacja, która może nie jest porywająca ale zdecydowanie należy do tych wygodnych po względem pomysłu jak i wyglądu. Dodam jeszcze że to "Pepcowy" wpis dlatego, że ostatnio znów zaczęłam odwiedzać ten sklep i coś w nim kupować. Pepco ma swój charakterystyczny styl jeśli chodzi o ubrania. W kolorach dominują czerń, biel, szarość, kremowe, a kolory jeśli już są to są przygaszone. Rzadko możemy spotkać ubrania w wyrazistych kolorach. Choć ubrania są bardzo tanie to ubieranie się non stop w tym sklepie spowoduje, że w Naszej szafie powieje trochę kolorystyczną nudą.







Buty - 29,99; okulary - 9,99; kopertówka - 19,99; tunika - 14,99; legginsy - 19,99


13 komentarzy:

  1. śliczne są te buciki
    pozdrawiam
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobały mi się te buty i chciałam je kupić, ale nie było mojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie Pepco ma fajne rzeczy, świetne okulary :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie buty <3
    mówie na nie "ciapajki" ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. te buty są świetne, uwielbiam tego typu rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękna kopertówka! :)

    OdpowiedzUsuń