wtorek, 10 maja 2016

#46 Zapraszam Was... Na dworzec PKP Opole

Witajcie

W tym poście zapraszam Was do Opola. Na Dworzec PKP.
Pewnie zastanawiacie się cóż takiego fajnego może być w dworcu PKP. No cóż pewnie nic, chociaż mieszkając lub będąc w Opolu warto tam zajść:D

Ostatnio gdy czekałam na mojego blaszanego rumaka, który miał mnie przetransportować do pracy, zauważyłam, że przed dworcem PKP wyrósł ogródek piwny, a nad nim wisiał wdzięczny napis "Opole Główne". Od razu do głowy wpadł mi pomysł, żeby przy okazji jakiegoś spaceru zajść i zobaczyć co tam się dzieje. No i tak się stało. Odwiedziliśmy Opole Główne, a przy okazji odkryliśmy, że na dworu jest jeszcze klubokawiarnia 6 Peron, do której zaszliśmy najpierw.



6 Peron w porównaniu do Opola Głównego jest mało widoczny. My odkryliśmy te miejsce przy okazji robienia sobie zdjęć przy lokomotywie.  Zeszliśmy na dół i ku Naszym oczom ukazał się nie wielki lokalik z bardzo fajnym klimatem. Mi się szczerze bardzo spodobał gdyż lubię takie ciche miejsca gdzie nie ma za wiele ludzi. Gdzie można swobodnie porozmawiać, wypić piwko i się zrelaksować. Polecam szczególnie tym osobą, które są w podróży i potrzebują takiego miejsca:D

Zdziwiło mnie jednak, że posiadają ogródka piwnego więc się zapytałam dziewczyn i wspomniały, że będzie on już w maju ale nie wiedzą kiedy dokładnie. Przy okazji pozdrawiam dziewczyny:D








Opole Główne zachwyciło mnie swoim ogromem. Jest to duży lokal gdzie nikt o siebie się nie obija. To mi się bardzo podoba. Ma też swój niepowtarzalny klimat. No i podają świetnego tatara i mohito w słoiczku po dżemie co już w ogóle skradło moje serce!:D







Oby dwa te miejsca gorąco polecam tym, którzy tak jak ja nie lubią tłocznych miejsc. Może inaczej. Nie tyle co tłocznych, co takich lokali gdzie są stoliki ustawione tak blisko siebie, że prawie wchodzi się na drugą osobę. Polecam również tym, którym znudziły się miejscówki na rynku i jego okolic:D
Dla rodziców polecam też pokazać swoim pociechą lokomotywę. Na pewno będą mieć frajdę np. tak jak mój Paweł odkrył na nie zaworki!:D






Do następnego!:*

11 komentarzy:

  1. Wspaniałe nasze Opole ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem z Opola i nie widzialam tego miejsca :D koniecznie musze zajrzec :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę, muszę obczaić ten lokal :)))
    bardzo lubię to nasze miasto!

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne i klimatyczne miejsce :)

    >> Pozdrawiam 21-letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/ <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem z Opola, ale znam ten dworzec. Podoba mi się jeszcze posadzka w środku, taka klasyczna, stara. Robiłam jej kiedyś zdjęcia, czekając na pociąg. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale genialne miejsce! inne miasta mogą pozazdrościc :D

    OdpowiedzUsuń