piątek, 6 maja 2016

#43 Rossmann i -49% : Oczy; Cienie, tusze, kredki.

Witam!:)

Promocja w Rossmannie powoli dobiega końca. Na ostatnim odcinku mamy -49% na produkty do ust i lakiery, a ja mam dla Was jeszcze zaległe zakupy z promocji na oczy;D

Zapraszam do oglądania i krótkich recenzji:





Do zakupu tych dwóch tuszy, pokierowałam się opinią blogerską. O maskarze z Rimmel'a przeczytałam u jednej dziewczyny i przykro mi, że nie pamiętam u kogo dokładnie bo z miłą chęcią bym Wam poleciła. W każdym bądź razie zainteresowałam się nim i go w rezultacie wzięłam. Drugi tusz wzięłam ze względu na firmę. Na wielu blogach polecacie Bourjois więc korzystając z tej promocji zakupiłam sobie tą maskarę. Jak się sprawdzają, jakie mają szczoteczki i czy warto sięgnąć po nie napiszę w osobnym poście:D



Nad tą paletką do konturowania brwi chwilę się zastanawiałam. Chciałam kupić z firmy Wibo ale niestety już jej nie było, a pragnełam mieć wreszcie mieć coś odpowiedniego do właśnie tego typu makijażu. Ta paletką skusiła mnie wyglądem. Opakowanie jest rewelacyjne, a sam kosmetyk też uważam za dobry i godny polecenia;D


Nie mogło go zabraknąć w tej promocji! Mój kochany klasyk, który nie ma dla mnie porównania z innymi eyelinerami. Używam go od kiedy zaczęłam się malować czyli już jakiś szmat czasu. Próbowałam wielu ale ten zdecydowanie najbardziej mi pasuje! Polecam go zwłaszcza dla osób początkujących z kreskami:D



Przy okazji zakupów w Rossmannie zaopatrzyłam się jeszcze w te o to dwa produkty.
Krem z Nivea to ostatnio mój ulubiony krem do twarzy. Jest lekki i idealnie nadaje się dla mnie pod makijaż. Z chęcią wolę go kupować jak jest w promocji ale no cóż, skończył mi się, a ja nie potrafię żyć bez kremu do twarzy:D

Żel pod prysznic był akurat w promocji,a wiem że wiele z Was sobie chwali tą firmę więc postanowiłam i ja spróbować. Zapach jest zniewalający! Przecudowny! Długo utrzymuje się na skórze. Z nawilżeniem jest tak średnio ale to nie jego wina gdyż poprzednie żele z Avonu strasznie mi wysuszyły skórę więc ma prawo sam nie dawać rady. Za to świetnie odświeża! Boski:D


A Wy mieliście coś z tego co ja zakupiłam?
Co o tych produktach sądzicie:D


Do następnego:*

13 komentarzy:

  1. Ja natomiast kupiłam usz z Riimmel i również z tej firmy eye-liner.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka bardzo przypadła mi do gust, tez szukam właśnie odpowiedniego produktu do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam żel tej firmy lawendowy i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja skusiłam się na tusz z Eveline i z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz sobie uświadomiłam jak bardzo brakuje mi Rossmanna

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy. Tego zapachu LPM jeszcze nie miałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam nic co kupilas :) ja sama zdecydowalam sie tylko na color tatto do brwi :) obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam ten tusz z Rimmel'a to już mój drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja byłam dzielna i tylko zakupy podziwiałam na blogach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z promocji należy korzystać! Fajne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń