piątek, 29 kwietnia 2016

#41 Nowości z Avon

Witam.

Jak prawie każda kobieta kocham perfumy, wszelkie mgiełki oraz wody toaletowe. Wody z Avon uwielbiam. Mają ciekawe zapachy, piękne flakoniki i jak na te firmę długo się utrzymują i są  w przystępnej cenie.

W tym miesiącu zafundowałam sobie dwie takie wody toaletowe i dodatkowo jeszcze skusiłam sę na krem przeciwzmarszczkowy pod oczy;D Pewnie się zastanawiacie po co mi?? Hmmm tak jakoś zauważyłam u siebie ostatnio drobne zmarszczki pod oczami więc pomyślałam, że jeden krem nie zaszkodzi:D







Zapachy są cudowne i w sam raz na lżejsze stylizacje i na co dzień. O kremie napiszę osobny wpis:) Muszę go wypróbować, sprawdzić czy jest wart polecenia. Więc czekajcie cierpliwie:D

Do następnego!

16 komentarzy:

  1. zakupy bardzo fajne, ale moją uwagę przykuły zdjęcia - są cudowne! pełne delikatności, konkretnego stylu... coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach Femme bardzo lubię, także wersję Icon. Be Daring jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam zapachy z avonu :) skutecznego użytkowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam perfum Femme, jak dla mnie jeden z najładniejszych zapachów z Avon.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również bardzo lubię zapachy z Avonu, oprócz tego zwykle mają nietuzinkowe flakoniki, które przykuwają wzrok i ślicznie prezentują się na półce. Ten Twój pierwszy perfumik wygląda bajecznie. miłego dnia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie przepadam za Avon. :P

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za avon, ale opakowania mają ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam kiedyś konsultantką Avon. Mają naprawdę piękne flakoniki - szczególnie ten pierwszy. Czekam na opinię o kremie.

    Pozdrawiam,
    Stara Kobieta

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie się prezentują :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. moja koleżanka chyba ma te perfumy, piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja dawno nic nie zamawiałam z Avon...

    OdpowiedzUsuń
  12. o tych perfum jeszcze nie miałam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty. Myślę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze lubialam perfumy z avonu :)

    OdpowiedzUsuń