czwartek, 28 kwietnia 2016

#40 Szara sukienka

Witam!


Coś mi się zdaje, że wejdzie mi w nawyk pisanie o późnych porach.
Od kiedy pamiętam, zawsze lepiej funkcjonowałam w nocy. Jak pracowałam na stacji benzynowej uwielbiałam bardzo nocne zmiany! Mimo, że potem musiałam pół dnia odespać i był to czas stracony ale mi się podobał taki tryb. Teraz gdy tworzę np. biżuterię czy zajmuję się blogiem to też lepiej mi się to robi po godzinie 21. Muszę jednak opracować jakiś plan, żeby posty nie pojawiały się tak późno:D

Przechodząc do tematu wpisu, szara sukienka z białym kołnierzykiem dość długo czekała na swój debiut na blogu. Miałam wiele koncepcji na nią. Wiele stylizacji ułożyłam sobie w głowie jednak na tą pogodę, ta okazała się idealna! Sukienka jest dość elegancka. Idealna na randkę lub na jakieś rodzinne okazje. Ja postanowiłam jednak to przełamać. Dobrałam do niej białe trampki i fikuśne rajstopy:D Może wam się spodoba bo ja się czułam w niej rewelacyjnie;D








Ta sukienka nie powiedziała jednak ostatniego zdania więc czekajcie na lepszą pogodę i ciekawe stylizacje:D

Do następnego!

7 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że szara sukienka może tak dobrze wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha zawsze możesz pisać w nocy, a publikować nad ranem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja sukienka jest urocza!
    bardzo kobieca, pięknie wygląda w takim towarzystwie!

    I witaj w klubie nocnych marków - ja też o wiele lepiej funkcjonuję nocą ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, masz piękne zgrabne nogi :)

    OdpowiedzUsuń