środa, 27 kwietnia 2016

#39 Słowa otuchy

Siema!:)

Każdy kto zakłada bloga ma jakieś swoje cele...
Mogą to być współprace, pokazanie siebie i swojej twórczości np. muzyki czy też pokazanie siebie całkiem z innej strony.
Zakładając bloga, marzyłam by być dziennikarką. Pamiętam, że składałam wtedy papiery na ten kierunek. Dostałam się na listę rezerwową i zrezygnowałam.
Jednak co pozostało z moich marzeń to blog, który miał być "treningiem". Myślicie sobie, że się poddałam. Absolutnie nie! Może nie zostanę dziennikarką ale dzięki temu, że jestem w blogosferze już przeszło ponad 6 lat, "odnalazłam" siebie. Głupio to brzmi?? Dla mnie nie!:)
Blog to coś więcej niż złożone literki w tematyczny post, ładne zdjęcia, wymyślne stylizacje czy też świetne recenzje. Każdy z Nas tworzy swój świat i cieszymy się gdy "Nasz świat" jest doceniony.

Nie przejmujcie się złymi komentarzami, że jesteście do bani:D Przeczytajcie, przełknijcie gorycz krytyki, wyciągnijcie wnioski... Co Nas nie zabije to Nas wzmocni!

Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się :) a zdjęcie piękne! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre zdjęcie! Życzę Ci spełnienia marzeń. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Co nas nie zabije to nas wzmocni - święta racja! nie ma co się przejmować krytyką, czasami krytyka jest dobra - wiem z doświadczenia ;) ludzie nie zawsze krytykują by nas urazić, ale też aby pomóc.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację - blog też sporo uczy, wyrobił we mnie trochę nawyków, czy to obecny czy jeden z poprzednich adresów, na których publikowałam :)

    OdpowiedzUsuń