poniedziałek, 25 kwietnia 2016

#38 Komiksowa spódniczka

Hejka!:)

Pamiętacie jak nie dawno w poście ze zdjęciami z instagrama zapowiadałam uszycie spódniczki z komiksowego materiału?
Dla przypomnienia klikajcie: TUTAJ.
W głowie miałam pewien pomysł na ten materiał. Potrzebny mi był jednak tiul ale jakoś nie mogłam się zebrać do jego zamówienia, a materiał świerzbił by coś z niego zrobić:D
Tak więc pewnego dnia gdy byłam u siostry ( ona uszyła mi ją i możecie znaleźć ją na Facebook'u) nie wytrzymałam i chciałam chociaż spódniczkę z koła:D

Zestawiłam ją z białym topem i jeansową kamizelką, którą mieliście już okazje zobaczyć w tym POŚCIE:D Dobrałam  do tego zestawu chabrowe szpilki i złote dodatki:D











Jak Wam się podoba???
Swoje opinie zostawcie w komentarzu:)

Do następnego;*

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, widziałam podobną jakiś czas temu (chybna na SheIn lub Dresslink) i zwróciłam na nią uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta spódniczka i to w jaki sposób ją zestawiłaś! Masz zdolną siostrę:)
    Zawsze zwracam uwagę na nogi kobiet i bardzo to nieładne, ale tych szczupłych i długich zazdroszczę. I Tobie właśnie zazdroszczę:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo fajnie się prezentuje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna jest! ja własnie nie mogę nigdzie znaleźć takiego materiału.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica świetna

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega spodniczka, bardzo oryginalna co uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow no mega szacun dla siostry- fantastyczną tą spódniczkę ci uszyła !
    ja z moimi dwiema lewymi lapami w życiu takiego cuda bym nie wyczarowala :P hehe

    boskie szpileczki- odkąd przefarbowalam wlosy na rudo, bardzo polubilam się z chaberkami <3

    super propozycja!
    a nóg do nieba mega zazdroszczę <3

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka fajna, masz świetną figurę!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka świetna! Całość prezentuje się rewelacyjnie! Ale masz nieziemskie nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny wzor na spodniczke :) bardzo ciekawie i oryginalnie to wyglada :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń