niedziela, 24 kwietnia 2016

#37 Rossmann i -49% : Podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory do twarzy

Witajcie;)

Sklepy zawsze kuszą Nas promocjami, rabatami i wyprzedażami. Często poddajemy się nim, kupując za dużo lub nie trafiamy po prostu w produkt.
Najgłośniejszą akcją promocyjną ostatnich dni i kolejnych tygodni jest (i będzie) -49% na kolorówkę w Rossmannie. Swoją drogą inne drogerie też mają podobne akcje ale jakoś nie za specjalnie mają aż tak duże zainteresowanie. No nie ważne. Wracając do tematu ucieszył mnie fakt, że ta akcja będzie miała miejsce dlatego, że miałam na swojej liście must have parę rzeczy z kolorówki.
Więc wraz z pierwszym dniem promocji wyruszyłam na łowy! Zobaczcie co kupiłam:



O ile kupiłam to co chciałam to trafiły mi się rzeczy, które kompletnie nie planowałam!

 Pierwszym nie planowanym zakupem to drugi podkład. Owszem chciałam kupić podkład z wyższej półki cenowej i przede wszystkim z firmy, której jeszcze nie miałam. Wyszło na to, że kupiłam podkład z Astor, który już kiedyś miałam (nie trafiłam jednak w kolor, jest ciemniejszy, ale jak się buzia opali to będzie idealny) plus dodatkowo podkład z Rimmel, który już też miałam i byłam z niego zadowolona. Po co kupiłam ten drugi? Do dziś się zastanawiam. No ale tak działają promocje;) Kupujemy więcej nawet jeśli Nam nie jest potrzebne:)


Kolejnym nie planowanym zakupem były kulki rozświetlające z Wibo, na które mnie namówiła Pani sprzedawczyni. No cóż przecież to 49% mniej:) Jeszcze ich nie używałam. Na razie są bo są:)


Coś co chciałam kupić to paletka do konturowania z Wibo. Dla niej byłam gotowa przeczesać wszystkie drogerie Rossmann w Opolu. Tyle się naczytałam o niej, tyle się na oglądałam więc musiałam kupić. Na dzień dzisiejszy mam mieszane uczucia do niej. Szybki makijaż przed pracą nie pozwala jej rozwinąć skrzydła. Ja muszę do niej przysiąść i się nauczyć nią konturować.

Przy okazji robienia zakupów w Rossmannie dostałam prezent:)


Do następnego!:)

10 komentarzy:

  1. Rimmel - świetny produkt ;) i paleta z wibo również ! polecam rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam tego podkładu z Astora i musze przyznać, że to najlepszy jaki dotąd używałam :) kupuję najjaśniejszy odcień i niestety nigdzie nie mogłam go znaleźć podczas promocji :l zastanawiałam się też nad tymi rozświetlającymi kulkami, mam nadzieję, że dasz znać jak się sprawują :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam również paletkę z Wibo, bardzo zaciekawił mnie kolor różu który jest delikatny, a takie właśnie lubię :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to trio do konturowania i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też zastanawiałam się nad tym podkładem z Astora! ale ostatecznie wybralam Bell :D kuleczki z Wibo są super, mam z tej serii bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To tak zawsze jest hehe, że kupujemy to co nie mamy na liście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat kupiłam to, co miałam na liście;)

      Usuń
  7. ja nic nie kupiłam. mam za wiele xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na promocji -49% w Rossmannie kupiłam podkład L'Oreal True Match. Jednak był to zakup jak najbardziej planowany, czekałam na promocję :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Trio z wibo chyba najlepsze :) Również na mojej liście :) (choć wcześniej go nie było :D)
    Jutro mam zamiar przed uczelnią zaatakować rossmann i obkupić moje oczy! :D
    Obserwuję :* :)

    OdpowiedzUsuń