wtorek, 19 kwietnia 2016

#36 Stylizacja inspirowana Coachella

Witajcie:)

Kto wie co to Coachella? Pewnie wiele z Was. To najgorętszy temat minionego weekendu, a także tego tygodnia. Coachella Valley Music and Arts Festival upodobali sobie światowi artyści, blogerzy modowi, modelki i osoby, które są znane bo są znane. Oprócz muzyki moim zdaniem to największy festiwal, a raczej pokaz mody. Królują na nim stylizacje boho, hippie, etniczne wzory i biżuteria.
Jednym zdaniem: frędzle, koronki, pióra i wszystko to co jest inne od zwykłych ubrań.
Coachella ma po prostu swój styl. Inspirując się tym festiwalem stworzyłam tą stylizacje.

Sukienkę i kamizelkę dostałam (jak zawsze) od siostry mojego Pawła. Gdy zobaczyłam pierwszy raz te rzeczy od razu wiedziałam, że muszą się ze sobą połączyć;D  Chciałam poczekać na lepszą pogodę by Wam pokazać stylizacje ale w trakcie układania tego zestawu stwierdziłam, że nie warto czekać:D

Zobaczcie sami:











Rewelacyjnie się w tym zestawie czułam! I myślę że nie raz on zagości na blogu, bądź w moim życiu:D


A Wy co sądzicie?
Czekam na Wasz komentarze!:)


 
  Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

 

18 komentarzy:

  1. Wow, świetna stylizacja! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz jak milion dolarów!Bardzo moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda! Ta kamizelka rzeczywiście idealnie pasuje do sukienki. Podoba mi się taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja jest naprawdę super :) a ty masz mega szczupłe nogi ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne to Twoje boho, bo takie nie do końca oczywiste :)

    Wyglądasz świeżo i lekko!

    No i pięknie się uśmiechasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja bardzo ci w niej ładnie :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, pięknie! Sukienka faktycznie idealnie komponuje się z kamizelką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka chudziutka! Oj ja bym chtnie na ten festwial pojechała, superklimatyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja na wielki plus. Wyglądasz rewelacyjnie i prosto z festiwalu :) Buciki fantastycznie się prezentują na Twoich długich i pięknych nogach !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie trafiłaś ze stylizacją!:)
    Świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacja, piękna sukienka :)
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz nieziemsko! Strój mega, stylizacja obłędna! Na szóstkę z plusem. Bosko :)
    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie wpisywałabyś się w klimat tego festiwalu :)

    OdpowiedzUsuń