sobota, 16 kwietnia 2016

#34 Chabrowa szpilka

Hejka:)

Co może uszczęśliwić kobietę? Nowa para butów!
Jak wiecie ( lub nie ) mój Paweł sceptycznie podchodzi do zakupów obuwia, a w szczególności tego wyższego. No ale cóż poradzę, że ta piękna chabrowa para krzyczała do mnie "Weź nas!".
Więc ryzykując życie, a co najmniej marudzenie, wypominanie i tak dalej, w komentarzu na grupie na Facebook'u napisałam "36"!
Załapałam się:D! Od razu gdy dziewczyny zebrały komplet wpłaciłam pieniążki i czekałam. Z odbiorem był mały problem bo wiecznie czasu nie było ale gdy już trzymałam w ręku to się cieszyłam jak dziecko!

Wiem trochę to takie płytkie... ale jeżeli coś płytkiego sprawia, że jestem szczęśliwa to czemu nie!:)










Tak na wstępie pisałam o facebook'u i zbieraniu kompletu, a co nie którzy mogą nie wiedzieć o co mi chodzi.
Na Facebook'u jest grupa dziewczyn, która zamawia buty z hurtowni. Ceny są dużo mniejsze. Wrzucają propozycje jakiś butów i zbierają komplet rozmiarów:D
Takich grup jest więcej poszukajcie, a znajdziecie!:)

Do następnego!

17 komentarzy:

  1. Piękne szpilki <3 Uwielbiam chabrowy/kobaltowy kolor. Mogłabyś napisać jak się nazywa ta grupa z której zamawiałaś lub inne z krytymi masz już doświadczenie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te buty! Szczególnie kolor przypadł mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne szpilki, ja uwielbiam oryginalne i ciekawe obuwie!

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam takie z chińskiego marketu;p rozwaliły mi się...

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tą chorobę-też mam fioła na punkcie butów,a te są mega:)<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne i dziwię Ci się, że "zachorowałaś" na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne szpileczki. Mój Luby też sceptycznie podchodzi do obuwia które kupuje, zwłaszcza opcji "wyższej" :P Te mają super kolor.
    :) Są świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne są!!! no i ten kolorek :) też bym takie chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne podobne kiedyś miała Carrie Bradshaw z "SATC"

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty fajne. Gdybym tylko mogła chodzić w szpilkach ;-;

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń