czwartek, 14 kwietnia 2016

#33 Wibo

Witam!

Cieszę się bardzo, że na post napisany z głębi mojego serca, o moich obawach zareagowaliście bardziej niż na wpisy o kosmetykach, stylizacji czy innych takich.
Jeśli chcecie wrócić do tego, bądź jeszcze nie czytaliście odsyłam TUTAJ.

Teraz wracam już do bardziej przyziemnych rzeczy i do tematu postu.
Firmę "Wibo" uważałam kiedyś za bazarową. Tania i tandetna. Opakowania nie zachęcały do zakupów bo sprawiały, że myślałam iż jakoś jest taka sama. Wolałam inwestować w droższe kosmetyki ale czasami zdarzało się jednak coś z tej firmy wpadało mi do koszyka.
Moje zdanie zmieniło się po oglądaniu snapów Patrycji Banaś. Kojarzycie? Nie? To koleżanka Honoraty Skarbek. Zauważyłam na jej ustach piękną pomadkę. Kilka razy pokazała ją i byłam w szoku! Czyżby tandetna firma ma tak wspaniały produkt? Oczywiście poleciałam i kupiłam ów pomadkę w formie "błyszczyka" i się zakochałam!!!!!

W tym poście pokaże Wam kilka produktów z tej firmy, które ostatnio wpadły w moje ręce!:)




1. Paletka cieni do powiek "Neutral, eyeshadow palette"



Choć mam paletek z cieniami mnóstwo stwierdziłam, że się pokuszę (przyznam się Wam, że opakowanie mnie skusiło bardziej niż jej zawartość). W domu zastanawiałam się mocno czy ona mi aby na pewno jest  potrzebna ale się szybko przekonałam, że nie warto żałować;D Po pierwsze kolory są uniwersalne. Można spokojnie zrobić nimi makijaż dzienny jak i wieczorowy. Dodatkowo idealnie się też przyda do konturowania brwi. Jakość? Cudowna! Przyjemnie się rozprowadzają.Trwałość jest naprawdę dobra! Nie zrobiłam zdjęcia jak cienie wyglądają na skórze ale drażniłam szczura i nie koniecznie wygląda to ładnie na podrapanej dłoni;D Paletka kosztowała około 20 zł i warto za nią dać nawet troszkę więcej pieniążków.

2.Pomadka: Million Dollar Lips


O tej pomadce pisałam na wstępie. Zauroczyłam się nią od pierwszego wejrzenia, a zakochałam się od pierwszego użycia!  Piękne matowe usta i jak producent zapewnia do 4 godzin trwałości ale ja już wiem, że wytrzymuje więcej. Picie, jedzenie, i nawet buziaki w policzek Pawła niczego się nie boi. Ciężko się ją też zmywa. Próbowałam zmyć wodą...nic. Płynem micelarnym...lepiej ale dalej to nie to. Ścieranie chusteczką...nic ( i nie polecam tej metody). Zdzieranie szpachelką.... może pomoże;)!
Mega! Mega! Mega! Polecam jak najbardziej bo za taką cenę to szkoda jej nie brać! Jedyną wadą jest brak kolorów. Są może dostępne 4 kolory, a szkoda:(
Zapomniałam dodać, że to mój druga bo pierwszą gdzieś wsadziłam:(

3.Kredki do ust: Nude lips.


O kredkach najmniej powiem, bo nie miałam okazje z nimi po obcować dłużej.
W pierwszym teście dobrze wypadły. Fajnie się nimi pracuję. Myślę, że też szybko staną się moimi ulubieńcami.

4.Lakier do ust.


Z tym kosmetykiem nie bardzo się polubiłam. Nie jestem przekonana. Dla mnie jego formuła za bardzo jest kremowa, ciężka i przede wszystkim lepka. Nie do końca mnie to urzeka ale może się jeszcze przekonam:D



Zaczęłam zastanawiać się czy Wibo zawsze było tak fajną marką czy po prostu polepszyli swoje produkty. Przeglądając ostatnio szufladę z kosmetykami zobaczyłam, że mam już kilka ulubieńców z Wibo! I tak szczerze trafiły one do mnie bo np. nie było mojego ulubionego pudru w promocji. Były one swoistymi zamiennikami, po które częściej sięgam niż np. z Rimmel.

Dobra rozpisałam się;D Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Lakier do ust jak to fajnie brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie wibo średnio się sprawdza. są dobre ale i złe produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków,ale prezentują się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wibo wyrabia się wśród marek kosmetyków :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka cieni do powiek zapowiada się ciekawie!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na paletkę będę polować, a matową szminkę mam i często noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się, że wibo kiedyś nie należała do lubianych firm, ale coraz bardziej zaczyna się rozwijać w dobrym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam żadnego z tych produktów :( ale lubię lakiery wibo

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam ,że ta paletka jest super:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mo się kiedyś zdawało, że to tandetna firma, ale strasznie uwielbiam ich lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń