poniedziałek, 11 kwietnia 2016

#32 Pantene: Intensywna maska regenerująca do włosów.

Witam!:)

Pogoda się trochę zepsuła. Jest takie powiedzenie, że jak tarnina kwitnie - będzie zimno! Chyba coś w tym jest:D

Temacie tego posta jest maska regenerująca firmy Pantene, którą znalazłam na promocji w Rossmannie.Jak zawsze gdy wchodzę do tej drogerii zmierzam ku kosmetykom do włosów. Rozglądam się, analizuję ale nie zawsze biorę to co akurat wrzucają na półki w atrakcyjnej cenie. Na tą maskę się skusiłam dlatego, że z tej firmy mam olejek odbudowujący kreatynę z witaminą E, którego kocham po mimo, że nie cierpię jego aplikacji.
Nie żałuję wyboru!



Konsystencja:
Kremowa i biała. Taka zwyczajna:D



Skład i sposób użycia: 
O ile do składu się nie wypowiem, bo szczerze nie znam się to o sposobie użycia powiem, że jest idealny!  Czasami mnie denerwuje, że w użyciu niektórych kosmetyków trzeba czekać około 10 minut. Ja zawsze myję włosy na końcu kąpieli i nie chce mi się siedzieć jeszcze z odżywką kilkanaście minut. 



Zapach:
Przyjemny. Taki hmmmm maskowy:D Nie wiem jak to opisać:D

Działanie:
Byłam bardzo ciekawa jak sobie poradzi. Nie liczyłam na cuda bo tak ciężko zniszczone włosy jak moje ciężko odbudować. Zaskoczyłam się pozytywnie. Dlaczego?
Dlatego, że przede wszystkim moje włosy są miękkie i nie przypominają już tak w dotyku słomy bądź siana. Już po pierwszy użyciu zobaczyłam różnicę ale postanowiłam jeszcze to sprawdzić zamieniając tą maskę na odżywkę z Elseve.
Gdy wróciłam z powrotem do Pantene już nie miałam żadnych złudzeń! Miękkie, lśniące i fajnie układające się włosy! Zakochałam się!
Ja jestem bardzo zadowolona z niej ale wiadomo każdy włos jest inny i inaczej reaguje. Więc polecam trafić na promocje i ją wypróbować. Ja wiem, że to będzie maska numer jeden dla mnie nawet bez promocji.

A Wy moje kochane kobiety miałyście styczność z tym produktem?

Czekam na Wasze opinie w komentarzach i do następnego!

7 komentarzy:

  1. czekaj czekaj chyba miałam... ale nie pamiętam już!

    OdpowiedzUsuń
  2. pantene miałam z tej fimry szapon ale nie byłam zadowolona, więc już nic nie kupię z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam kiedyś zestaw pantene i chyba była tam ta maska, bardzo byłam z niej zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. może się skuszę na tą maskę, skoro ją polecasz, bo obecnie używam tej z ziaji i wypadałoby na chwilę odzwyczaić od niej włosy :)

    OdpowiedzUsuń