poniedziałek, 4 kwietnia 2016

#30 wiosenny spacer

Witajcie!

W tle tego postu powinny lecieć fanfary lub jakaś piosenka zwycięstwa!:)
Drugi post z rzędu stylizacji? Tego to już dawno na blogu nie było!
No ale w końcu wiosna!!!

Weekend minął mi dość szybko. W sobotę wolne i wielkie plany, które chociaż po części się udały. Niestety przyszły też zmartwienia bo z Assanem wylądowaliśmy u weterynarza. Wyglądało groźnie, na szczęście okazało się tylko zwichnięciem tylnej łapy. Niedziela oczywiście w pracy.

Mimo, że nie wyszło do końca tak jak chciałam, jestem zadowolona z tego weekendu. Zrobiłam pazurki, siostra uszyła mi komiksową spódniczkę i spędziłam trochę więcej czasu z moim pieskiem. Cieszę się też w poniedziałek miałam pierwszą zmianę i spędziłam popołudnie na pełnym chilloucie.
Zostawiając telefony w domu, wyszłam z P na spacer między działkami. Wszystko co zaczęło kwitnąć, pięknie pachniało. Oddawałam się marzeniom, że może i ja bym chciała takie miejsce gdzie na wiosnę będę widzieć jak wszystko się budzi do życia, a w lecie czuć zapach kiełbaski z grilla. Ahhh te marzenia... kto wie może się spełnią:D

Przy okazji zrobiliśmy zdjęcia:D
Powiem Wam, że P zaczyna łapać duszę artysty!








A przynajmniej bardzo się stara:D

Narzutkę, którą mam na sobie pochodzi oczywiście z AkCja-KreaCja.
Trochę jednak okazała się inna niż myślałam i musiała przezimować w szafie.
Teraz okazała się idealna!


Do następnego!

11 komentarzy:

  1. a ja już pierwszego grilla mam za sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój P ma na prawdę dobre oko fotografa, ciekawe kadry:)
    Pozdrawiam.

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze mieć marzenia :) a potem do nich dążyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post, warto postawić sobie jakiś cel alby potem mieć do czego dążyć *.*

    OdpowiedzUsuń