środa, 30 marca 2016

#28 Kocie foty

Witam

Czasem przychodzą do mnie zwątpienia? 
Dlaczego prowadzę bloga? 
Co on mi daje? 
Gdy takie myśli się pojawiają otwieram pustą stronę... patrzę w migający kursor i przypominam sobie. W marcu minął 5 rok jak powstał ten blog i choć tego nie widać w postach (usunęłam wszystko w grudniu) to te lata jednak szkoda zatracić. 

Dodatkowo gdy np. wracam z pracy, otwieram stronę bloggera i widzę kilka komentarzy do z moderowania i wysoką statystykę to powoduję u mnie uśmiech i chęć do dalszego pisania. Po za tym poznałam też kilka fajnych blogerek, z którymi w jakiś tam sposób zżyłam. 

Nie potrzebne mi współprace (choć to miły dodatek do blogowania), bardzo wysokie statystyki i kilkadziesiąt komentarzy pod postem. Lubię pisać, lubię układać stylizacje, lubię pisać recenzje i coś polecać. Po prostu lubię blogować;)

Zostawiam Was z KOTEM lub jak kto woli Filipem.:)
Przyjemnej środy i do następnego:)









10 komentarzy:

  1. Kotki są śliczne, ale niestety mam ostre uczulenie na ich sierść :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. przeuroczy Filip. ;)
    ja ostatnio mam problem, żeby znaleźć czas, aby cokolwiek napisać i strasznie mi smutno z tego powodu, bo też (tak jak Ty) po prostu lubię blogować. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bloga od niedawna, bo od września, ale jednak czuję, że to właśnie z tym zostanę na dłużej. To tutaj nic nie zmieniałam i nie usuwałam. Jak mam chwilę zwątpienia, to po prostu przez dłuższy czas milczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj <3 Jaki słodziak :) Prawie jak moja mała Hania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow 5 lat to długi czas. Nic tylko życzyć kolejnych 5 i więcej :) Ładna kicia :)

    OdpowiedzUsuń