sobota, 26 marca 2016

#27 Trapezowa spódniczka

Witam.

Pamiętacie jak pisałam o trapezowych spódniczka z guzikami?
Dla przypomnienia zapraszam tutaj: >KLIK<.

W tym poście pokażę Wam moją stylizacje.


Top - AkCja-KreaCja
Spódniczka - Diverse 
Buty - Vices
Bransoletka - GlamStyl ART 








Układając tą stylizacje na podłodze bardzo mocno się zastanawiałam nad butami. Jestem zakochana w tych co mam w stylizacji ale myślę, że nie był to jednak trafny wybór. Bardzo skracają moją noga w tej odsłonie:(
No cóż człek uczy się na błędach:)

Bałam się, tak samo jak w przypadku białych spodni, że spódnica będzie za szeroka. Uśmiechnęłam się na  fakt, że jest akurat.

A Wy co sądzicie o tej stylizacji??
Zapraszam do komentowania!:)




Na koniec chciałabym po prostu życzyć :

12 komentarzy:

  1. ale chudziutkie nóżki <3

    Zdrowych, radosnych w rodzinnym gronie Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego zestawu buty najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow sesja jak z katalogu :) Podobają mi się takie spódniczki, ale to dopiero jak urodzę :)wesołych rodzinnych pięknych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz cudowny brzuszek :) Wyglądasz pięknie!


    www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są boskie, uwielbiam takie wiązane szpileczki <3
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet mi się podoba to zestawienie;D

    OdpowiedzUsuń
  7. super top i spódnica! <3

    OdpowiedzUsuń