czwartek, 24 marca 2016

#26 Instagram mix inaczej:D

Witam Was.

Postanowiłam, że dziś post będzie w innej formie niż klasyczne miksy instagramowe. Przekonajcie się!:)


Tak właśnie sprzątam szafę. Pewnego pięknego dnia wolnego postanowiłam dokonać czynności porządkowych moich szafek. Skończyło się w sumie niepowodzeniem ale dzielnie towarzyszył mi przy tym Czesio.
Ów misiek często pojawia się na snapchacie;D Mój nick: madziiula19


Jedyne nasze wspólne zdjęcie z Wrocławia:D I wyglądam tragicznie! Makijaż jakiś lekki, a pod moimi oczami malują się pierwsze zmarszczki. Ahhhh starość nie radość:(


Któregoś pięknego dnia, gdy powróciłam z wojów z klientami mega strasznie zmarzłam. Idąc z przystanku marzyłam o gorącej herbacie. No ale jeden kubek to za mało, a kocyk taki cieplutki:) Kufel idealnie się nadaje na pogodzenie dwóch rzeczy!:)


Uwierzcie albo i nie ale to spódnica! Znaczy dopiero nią będzie:D Zobaczycie! 
Mam mega pomysł na ten materiał:) Będzie ekstra!


Z nudów w pracy robimy wiele rzeczy, a ja czasem sobie coś tam skrobie. 
Tak więc naskrobałam oko:D


Zły człowiek to był, który wymyślił tą apkę. Jeśli chcecie zobaczyć jak możecie wyglądać inaczej to polecam YouCamMakeUp:)


Pozdrawiam:)


Buka bukę na telefonie musi mieć. Wspomnienie z urodzin kolegi:) 
 

Futrzak! Historia z tą kulką, a raczej z pomponem jest śmieszna! Robiłam coś, kolega napisał sms'a, że u nich na dziale pojawił się zwierz. Poszłam do niego, a on z poważną miną poprosił, żebym poszła za nim. Byłam pewna, że pokaże mi małe myszki, a w najgorszym wypadku zdechłą mysz. Nie mogłam się przestać się śmiać.



Zapraszam na snapchata!:)


12 komentarzy:

  1. ciekawa spódnica :)
    http://makelifeawsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha padłam na widok zwierzaka xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem również ciekawa spódnicy a makijaż miałaś bardzo ładny. Nie wiem czemu narzekałaś chyba na zasadzie kobiecie nigdy nie dogodzisz;) Pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to komiksowe to materiał? jak tak gdzie dostałas?;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:) http://mamo.sklep.pl/ Ale już go nie ma

      Usuń
  5. ale jestem ciekawa tej spódnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. etui miazga :D Życzę spokojnych i radosnych świąt Wielkanocnych www.madrzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post, kulka najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń