środa, 23 marca 2016

#25 Przegląd szafy: Torebki

Witam.

Nie dawno na blogu pojawił się pierwszy wpis z mini serii "Przegląd szafy".
Dotyczył on tego co większości kobiet uwielbia czyli szpilek. Dla przypomnienia link: http://glammadz.blogspot.com/2016/03/21-przeglad-szafy-szpilki.html
Idąc za ciosem postanowiłam, napisać kolejny post z tej serii, a w temacie będą torebki:D

Muszę przyznać, że jestem wielką maniaczką tego owego, przydatnego dodatku.
Nie mam wielkiej kolekcji bo często się hamuję z zakupem nowej z dwóch powodów.

Pierwszy to to, że musi ona od razu do mnie mówić "weź mnie". Jeśli widzę ładną torebkę ale się waham czy ją kupić to wolę jej nie brać. Po prostu czuję, że to nie jest torebka dla mnie.
Drugi to oczywiście mój narzeczony! Ostatnią zakupioną torebkę wrzuciłam do szafy na tak zwaną "kwarantanne" Po jakimś czasie nastąpiło klasyczne "widziałeś... już dawno ją kupiłam" :)

Dobra już przechodzę do zdjęć.






Wygodne, poręczne i z długim paskiem. Idealne na co dzień Zdecydowanie moje ulubione. Aktualnie noszę tą z frędzlami.
1.Avon; 2.Avon; 3.Hollybut


Kolejne trzy torebeczki też są dobre na co dzień aczkolwiek już mniej wygodne jak ich poprzedniczki. Są mniejsze i mają krótsze paski, które teraz przy zimowej kurtce przeszkadzają.
1. Prezent; 2.Avon; 3.Pepco


Jeśli chodzi o wyjścia na jakieś wyjścia okazjonalne bądź imprezy to sięgam po te dwie. 
1. Sinsay; 2.Pepco


Wakacyjne torebeczki.Zdecydowanie sięgam po nie w lecie. Idealnie nadają się do lżejszych stylizacji.
1. Carry; 2.nie pamiętam skąd; 3.Hollybut


Jak Wam się podoba? Moją wielką (według Pawła) kolekcję pragnę powiększyć. Potrzebuję jeszcze jakiejś na wyjścia i na co dzień w kolorze czarnym. Pewnie za nie długo się pojawi w mojej szafie:)

Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Tez mam manie na punkcie torebek:) niestety juz mi miejsca brakuje na nie :p to tak jak z butami hehe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne torebki.:) Gdybym tylko miała nieskończoną ilość pieniędzy i miejsca ohhh:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Granatowa z ćwiekami jest super. Miałam kiedyś podobną z Sinsaya, ale nie przeżyła imprezy, miała przykra przygodę ;d.
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w tej chwili 52 torebki. Gdybym chciala zrobic o tym post musialabym chyba zamiescic to w 4.,i nadal nie mam dosc. Mam cala szafe na to zeby je chowac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie twoj kuferek i kopertowka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kolekcja;) Najbardziej podoba mi się ta imprezowa z Pepco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą trzecią, niebieską chętnie bym Ci skradła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam torebusie na długim pasku :) sama mam ich sporo ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się ta brązowa z frędzelkami i ta biała w kształcie serduszka <3 Śliczne są :)
    >> MÓJ BLOG <3 <<

    OdpowiedzUsuń