wtorek, 22 marca 2016

#24 Spódniczka z guzikami

Witam!:)


W tym poście przychodzę do Was znowu z inspiracjami. Po raz kolejny w mojej szafie znalazłam coś co dostałam od mojego Pawła siostry, a jest teraz w modzie. Tą perełką jest trapezowa spódniczka z guzikami.
Zanim jednak ją pokażę chciałabym Wam pokazać trochę inspiracji takimi właśnie spódniczkami.

Zapraszam:








 Co myślicie o takich spódniczkach? Ja wiem, że do nie każdej figury będzie ona pasować. No ale zawsze modą trzeba się bawić i myślę, że jeśli dobrze zestawimy ją z dodatkami, górą czy butami nie zrobi Nam wielkiej krzywdy:)




8 komentarzy:

  1. Sama bym wybrała kilka z Twoich propozycji! Piekne;) jedna juz mam brązowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię trapezowe spódniczki :) Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mamniedobory spódniczek ;) Piękna jest taka trapezowa! Pewnie, że modą trzeba się bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak byłam młodsza nosiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodobała mi się ta z pierwszego zdjęcia! Klasyczna stylizacja, piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja siebie nie widzę w ogóle w spódniczkach, choć te trapezowe są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi osobiście się nie podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń