poniedziałek, 21 marca 2016

#23 Zakupowo

Witam!:)

Oczywiście kiedy ja mam dłuższe wolne (aż trzy dni) to pogoda musi się popsuć!
Normalka. No ale nie ma co narzekać! Mamy już wiosnę, a to znaczy, że będzie już tylko cieplej:)

Po mimo, że mam trzy dni wolnego nie ma czasu na leniuchowanie. O to co nie. Trzeba działać nie spędzać czas bezproduktywnie. Do największych mych sukcesów dnia dzisiejszego zaliczyłam samodzielne zakupy do domu. Tak dobrze czytacie! Samodzielne zakupy. I proszę mi się tu nie śmiać, ale jeśli chodzi o spożywkę czy chemie do domu zawsze wybieram się z Pawłem autem.
Niestety ostatnio się do prosić nie mogę by pojechał ze mną więc się zebrałam w sobie i pognałam na zakupy.

Miałam kupić tylko coś na obiad i drobną chemię do domu ale oczywiście do Rossmanna i Pepco wstąpić musiałam.Także oprócz braku tragarza zakupów, nie miałam też kontrolera zakupowego. Byłam jednak dzielna! Nie dałam się ponieść zwłaszcza w Pepco i kupiłam w sumie to co chciałam i prawie nic ponad stan:)


O to co upolowałam:

Rossmann:



O zakupie tej pomadki z Wibo już dawno myślałam. No i mam! Jestem nią po prostu oczarowana! Polecam!


Maska była w promocji dlatego też wpadła w moje ręce. Ciekawe jak się sprawdzi. Miła ktoś już ją??


Pepco:


Zrobiłam się maniaczką kwiatków więc przede wszystkim zależało mi na doniczkach w pepco. Byłam trochę zawiedziona bo jakiś mały wybór był. Aczkolwiek skrzyneczka na zioła zauroczyła mnie.
Dodatkowo nie planowanym zakupem były słoiczki na przyprawy:) No cóż ja uwielbiam takie bzdury:D



Do następnego!

5 komentarzy: