piątek, 18 marca 2016

#22 Pani Wiosna

Witam!:)

Czuję wiosnę, a wraz z nią duży przypływ energii.
Dzisiaj przygotowałam bardzo dużo materiału na następne posty. Ogarnęła mnie wena twórcza więc robiłam zdjęcia w między czasie gotowałam obiad, myłam naczynia, wieszałam pranie i sprzątałam. Jestem z siebie zadowolona, że w końcu mi się chce!:)


Skoro ja już wiosnę czuję czas na wiosenną stylizację.
W sumie na ten zestaw wpadłam pod sam koniec mojego dzisiejszego chaosu:)
Coś wkładałam do szafy i bluzeczka wpadła mi w oko. Chwile pomyślałam, co by do niej pasowało i tak o to moje białe spodnie znalazły kolejną rzecz, która do nich pasuje. Ponad to dodałam moje różowe koturny, które kiedyś zakupiłam jeszcze jak pracowałam w pewnym obuwniczym, bransoletkę z GlamStyl Art i opaskę, którą kiedyś dostałam od koleżanki:D

Z butami trochę się wahałam. Bałam się, że będą za wysokie do tych spodni co nie wyjdzie korzystnie ale na szczęście wyszło super!:)












Bluzka i spodnie od Pawła siostry:)


Jak Wam się podoba??

Do następnego!

13 komentarzy:

  1. Ja też już czuję wiosnę, to słońce z rana od razu daje mi więcej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! :)
    Gratuluję zapału :) Ja też na wiosnę od razu ożywiam się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym dała sandałki do tej stylówy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna pani wiosna! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ci pięknie w tym wianuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tym wianku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż czuć na twoim blogu wiosnę ! Pięknie Ci w tym wianku i zdjęcia wyszły takie świeże ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie i kobieco <3
    Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna wiosenna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  10. woooow, wyglądasz na prawdę wiosennie, energicznie :) Tak trzymać

    ODWIEDŹ MÓJ BLOG- KLIK :)

    OdpowiedzUsuń