wtorek, 15 marca 2016

#21 Przegląd szafy: Szpilki

Hej!:)

Czego kobieta może mieć za wiele?
Tak rozmyślam nad tym pytaniem i dochodzę do pewnego wniosku, że my pragniemy zawsze czegoś więcej.
W miłości na przykład jako nastolatki chcemy mieć chłopca. Z czasem pragniemy, żeby ten wybranek stał się narzeczonym, a potem mężem.  Dalej już sobie możecie dopisać historię.

W sferze bardziej przyziemnej większość kobiet ma nie odpartą ochotę posiadania butów! Wielu butów! Tak mam i ja:D
W tym poście pokażę Wam mały przegląd mojej mini kolekcji szpileczek:D







O tych bucikach możecie poczytać tutaj : >KLIK<


Zakupione w tamtym roku w CCC w czasie wyprzedaży. Upolowałam je pamiętam za nie całe 30 zł, a nawet mniej.


Dostałam je od siostry:)


O tych butach możecie poczytać tutaj: >KLIK<


Te buciki kupiłam na jakiegoś sylwestra i dość często w nich chodziłam co widać:D


Długo szukałam klasycznych idealnych szpilek. Znalazłam je na CZASNABUTY.PL

Nie jest ich za wiele dlatego, że mój Paweł czuwa bym nie wydawała za dużo pieniędzy na buty!:D

UWAGA!!!

Mam trzy pary butów do sprzedania! Ubrałam każdą parę może z dwa razy.
Jeśli coś Wam wpadnie w oko zapraszam po informacje na  Facebook'u
Lub na e-mail: madziiula19@o2.pl

\
Botki z Deichmann
Cena 40 zł


Botki z Big Star
Cena 70 zł


Satynowe szpilki
Cena 20 zł

Do następnego!

15 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te wiązane buciki
    ja też uwielbiam buciki
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam klasyczne buty więc pierwsze i klasyczne czarne zdecydowanie najbardziej mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu Twa kolekcja dech zapiera:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpileczki klasyczne zawsze sprawdzaja się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę kolekcji!! Ja nigdy chyba takiej nie skompletuje :( ze względu na wygodę :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. A mój mąż twierdzi, że mam za dużo butów, muszę go tutaj podesłać:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolekcja! Mi brakuje klasycznych nude i czarnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty! zauroczyły mnie żółte <3

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne buty:) ja mam bardzo dużo butów i wlasnie pracuje nad tym, żeby juz nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja też mam bzika na punkcie butów :D Mogłabym kupować i kupować:D

    OdpowiedzUsuń