sobota, 12 marca 2016

#19 Nowości: Buty

Witam:)


Ostatnio znowu za bardzo się wszystkim przejmuję. Potrzebuję trochę wolnego by wrzucić na luz. Nie lubię takiego stanu.
W weekend mam nadzieję, że odpocznę, zrelaksuję się i ochłonę.
Mam też plan przygotować trochę materiału na bloga gdyż wybieram się do koleżanki do Wrocka więc może coś da się zrobić.:)

W tym poście pokażę Wam dwie nowe pary butów, które wpadły w moje ręce całkiem przypadkiem:)

1. Żółte szpileczki


Dostałam je od siostry, a ona zaś jeszcze od kogoś. Jak dla mnie trochę za wysokie ale są piękne:D

2. Czarne pseudo Air Max



Te odkupiłam od drugiej siostry bo zamówiła sobie nie ten rozmiar, a ja od dawna szukałam ciemnych butów sportowych. Siostrze się przyda kasa, a ja mam idealne buciki:D



Mój narzeczony oczywiście już marudzi, że mam tyle butów, po co mi kolejna para i tak dalej. Więc pomyślałam o małej wyprzedaży:D Mam kilka par, które dosłownie ubrałam może z dwa czy trzy razy, a zajmują miejsce w szafie:D
Co myślicie o tym? Planuję też wyprzedaż szafy, a pierwsza tura pojawi się już w następnym tygodniu. Czekajcie na info:D



12 komentarzy:

  1. fajny kolor pierwszych bucików :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Par butów nigdy za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółte szpilki fajne :) Też mam kilka par butów, które założyłam kilka razy i tak sobie leżą w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te żółtka są urocze!! czarne z resztą też wpadły mi w oko :)
    powiem Ci, że od tego się zaczyna- też się wczuwałam w sytuację jakby to miało się stać z moim zwierzątkiem (też miałam pełno szczurasków) i to mnie przekonuje to spróbowania kupowania trochę bardziej z głową :D Pozdraiwam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne buciki <3
    http://sylvuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń