środa, 9 marca 2016

#18 Białe spodnie

Witam:)

W końcu się wzięłam za pisanie! Konkretne pisanie!:)
Wiem, że znowu ględzę o tym, że dawno nie miałam takiej weny jak teraz, że kuję żelazo póki gorące ale proszę Was wybaczcie mi:)
Po prostu się cieszę!

W ostatnim poście pokazywałam Wam inspirację z białymi szerokimi spodniami.
Teraz przyszła pora by pokazać moje.
Zdjęcia zdecydowanie na szybko robione:D Mój narzeczony oderwał się na chwilę od gry więc trzeba było to wykorzystać.








Bałam się, że te spodnie będą trochę za szerokie w pasie ale są idealne!
Dobrałam do niej białą długą koszule i brązową narzutkę z frędzlami.

Jak Wam się podoba??

16 komentarzy:

  1. ale fajne sandałki <3 i spodnie też śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo przypomniałaś mi o pięknej pogodzie, łące i słońcu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie! Podoba mi się taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzutka z frędzlami najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdym dniem coraz bardziej tęsknię za wiosną ;) Fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czuć już lato :) kurteczka ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam fanką bieli jednak od pewnego czasu w mojej garderobie przeważa ten kolor. Szczególnie zakochałam się we wszelkiego rodzaju spodniach. Twoja stylizacja kojarzy się z wiosną i ciepłem i jakoś przenosi mnie w zachód - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za bielą, ale wystylizowana z brązową kurtką wydaje się być ok :)

    OdpowiedzUsuń