poniedziałek, 7 marca 2016

#17 Inspiracje: Białe szerokie spodnie.

Witam:)

Wiosna to najlepszy okres na porządki w szafie. Ostatnio próbowałam ogarnąć swoją szafę ale z kapitulowałam po kilku godzinach o czym informowałam na Snapie!:)

Przy okazji zapraszam Was do stuknięcia mojego duszka lub wpisania : madziiula19 i wspólnej obserwacji:)




Wracając do tematu porządków to przy okazji wywalenia wszystkiego na środek pokoju odnalazłam w stercie ciuchów piękne, białe, szerokie spodnie....
W mojej głowie narodziło się pytanie skąd ja je w ogóle mam? Przypomniałam sobie, że jeszcze zimą dostałam od mojego P siostry parę ubrań i szczerze część przeglądnęłam, a resztę wrzuciłam na dnie szafy.
Szerokie, białe spodnie podobały mi się już dawno, ale nigdzie nie mogłam znaleźć idealnych, a tu taka niespodzianka!

Spodnie pokażę Wam w stylizacji już nie długo, a tym czasem zobaczcie inspiracje:D





Źródło: www.ofeminin.pl

Źródło:www.lula.pl



Jak Wam się podobają takie spodnie?? Czekajcie na moją propozycję! Już wkrótce na blogu:D


9 komentarzy:

  1. Ja muszę się w końcu zabrać za wiosenne porządki w szafie i szykować miejsce na nowe zdobycze. Spodnie są rewelacyjne zwiewne idealnie nadadzą się na letnie wieczory :)
    Pozdrawiam !

    https://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się spodnie, ale ja bym takich nie ubrała :D
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne na lato, eleganckie, ale na pewno nie na co dzień! fajne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się takie spodnie podobają, ale jednak nie czuję się w takich rzeczach;) To samo mam z spódnicami długimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają ciekawie, ale są też bardzo ryzykowne - gdzieś usiądziesz czy nie daj Boże okres nadejdzie i spodnie do wyrzucenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio jak porządkowałąm w szafie wywaliłam połowę rzeczy! zostawiłam tylko czarne białe szare beżowe itd, abyw szystko do siebie pasowało. Teraz przynajmniej nie stoję godzinę przy szafie i nie zastanawiam się co ubrać! ;)

    OdpowiedzUsuń