środa, 3 lutego 2016

#9 Mała Biała

Witam

Nie lubię takiej pogody... Niby ciepło i wiosennie ale świadomość, że to dopiero początek lutego mnie wpędza w stany depresyjnie. 
Chcę wiosny!!!!

Jak już mowa o wiośnie to w końcu zabrałam się za stylizacje i przygotowałam co nie co na ten wpis:)
Główną role będzie odgrywała mała biała sukienka, którą zamówiłam u siostry.
Jak ją tylko zobaczyłam od razu wiedziałam, że będzie idealna na lato.
Piękna i koronkowa.

Zresztą zobaczcie sami moją pierwszą propozycje;D


Sukienka - AkCja-kreaCja
Torebka - Carry
Bransoletki - GlamStyl Art
Buty - odkupiłam od siostry więc nie wiem:D

O ile zdjęcia na kolaż mi bardzo fajnie wyszły to fotki całej stylizacji na mnie już nie.
Ciężko mi było ustawić światło i aparat. No i dodatkowo bateria padała więc jakość oraz estetyka uciekły.




Jak Wam się podoba??

16 komentarzy:

  1. Ja bym jeszcze cos założyła na te sukienkę, zeby przełamać ciężki charakter butów .

    _______________
    www.justynapolska.com
    fashion & beauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę... miałam nawet pomysł ale myślę że wykorzystam go jeszcze:D

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się ta torebeczka.
    Taka malutka. Można szybko gdzieś wyskoczyć czy do sklepu czy coś. ;)
    Pozdrawiam

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz! Botki mi z frędzlami są mega ! :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stylizacja naprawdę przypadła mi do gustu!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna, ja też bardzo lubię małą białą ;) >> http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zestawienie takiej sukienki z ciężkimi butami.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam białą małą;) Twoja jest piękna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszesz, że sukienka idealna na lato, więc tak ciężkie buty to dla mnie poniekąd zaskoczenie, spodziewałam się czegoś lżejszego na stopach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam nad czymś lżejszym ale nie posiadam jeszcze takich butów;D hehehe Ale jak zestawiłam ją z tymi to efekt mi się spodobał:D mogłam je jeszcze czymś przełamać by nie były za ciężkie...

      Usuń