poniedziałek, 1 lutego 2016

#8 Niebieski Eyeliner

Witam:)

No i mamy Luty...
Miesiąc krótki ale jak patrzę na swój grafik z pracy to mam ku temu wątpliwości:D

Dzisiaj tematem wpisu będzie niebieski eyeliner firmy Eveline.
Pokazywałam go w tym poście >KLIK<.



Eyeliner z Evelina sięgam cały czas. Jest to mój ulubiony tusz do kresek. 
Gdy zobaczyłam, że mogę kupić po za brązowym i czarnym jeszcze inny kolor z chęcią go wsadziłam do koszyka;D

Na pewno wielkim plusem jaki ma ten eyeliner to kolor. 
Jest piękny i dobrze na pigmentowany. 
Jedynie do czego mogę się przyczepić to do tego, że z trwałością jest gorzej niż w kolorze czarnym.

Kosztuje  ok 11 zł 






I jak Wam się podoba???

11 komentarzy:

  1. ja bym dała bez tej kreski dolnej:) tylko górną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam niebieski eyeliner i często go używam :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor :)
    http://byc-twoim-marzeniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor, ja jednak stawiam na klasykę. Czyli kolor czarny.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień, bardzo intensywny i głęboki!

    OdpowiedzUsuń