piątek, 19 lutego 2016

#14: GlamStyl ART

Witam:)

Chciało by się rzec 'piątunio" ale nie cieszę się na myśl weekendu spędzonego w pracy. Taki już mój los.


Dzisiaj chciałam Wam poopowiadać o moim małym hobby.
Czytelnicy, którzy są ze mną już o dłuższego czasu wiedzą, że moją największą pasją i jednocześnie sposobem na rozładowanie stresu jest biżuteria.
Dokładnie mówią jej tworzenie. 

Wszystko zaczęło się prawie dwa lata temu jak byłam na bezrobotnym.
Szukałam jakiegokolwiek zajęcia by nie popaść w rutynę. 
Zaczęłam "pleść". Najpierw była mulina... uczyłam się nowych wzorów, szukałam inspiracji. Z czasem pojawiły się pierwsze półfabrykaty, a teraz już mam pokaźny bałagan z Nimi:D
Tworzę dalej choć mam wrażenie, że wcześniej miałam bardziej oryginalne pomysły:D 




Pokażę Wam nowości, które zrobiłam ostatnio. Dajcie znać czy Wam się podobają:)
Zapraszam również do polubienia mojej strony na facebook'u.
Tam możecie zobaczyć o wiele więcej:)









Do następnego:)

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają twoje bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jednak, second hand górą <3
    prześliczne te rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i dwie ostatnie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ;) wszystkie wpadly mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieska bransoletka jest najpiękniejsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz przepiękne rzeczy ! Zawsze mam wielki podziw dla osób które mają talent :)
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka wyrobów wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń