poniedziałek, 15 lutego 2016

#13: Wiązane sandałki

Witam!:)

Z kubkiem gorącej kawusi witam Was w poniedziałek:)
Jak tam Wasze nastroje po walentynkach? Pochwalcie się jak je spędziliście:)

Ja osobiście spędziłam je w domu pod ciepłą kołderką. Mieliśmy plan wyjść na sushi ale dzień wcześniej, wieczór spędziliśmy z moimi znajomymi z pracy i tak nam się już nie bardzo chciało wychodzić. Zresztą podejrzewam, że wszystkie restauracje i knajpki były maksymalnie oblężone i nie chciałam się denerwować.
Co się odwlecze to nie uciecze, a randkować się powinno cały rok!:)

Dzisiaj pokażę Wam moje nowe perełki, o których wspominałam w ostatnim poście;D
Już dawno chodziły za mną takie buciki, ale cena mnie skutecznie od nich odstraszała. Mój narzeczony urwał by mi łeb gdyby się dowiedział, że miałam w planach wydać 150 zł:D 
Na szczęście moje pragnienie uratowała jedna grupa na facebook'u. Dziewczyny zamawiają buty z hurtowni o wiele taniej niż jakbyśmy chcieli kupić je w normalnym sklepie. Zbierają komplet rozmiarów i zamawiają. Gdy jedna dziewczyna ogłosiła, że zbiera na te szpileczki komplet od razu się zapisałam:D
Cena 65 zł, a więc jeszcze na moją kieszeń i nie narażeniu się Pawłowi.

A tak się prezentują:











I co o nich sądzicie??
Powiem Wam, że jak je dostałam bałam się że w kostce będą za duże i będą mi odstawać.
Na szczęście tak nie jest i mam wrażenie, że są jakby stworzone bod moją stopę. Rozmiar idealny!
Ciekawe czy okażą się wygodne;D Niby po domu dało się chodzić ale wiecie jak to jest.

Do następnego!



19 komentarzy:

  1. Piękne sandałki! :-) Ja wczoraj też byłam w domu :-) zjedliśmy z mężem kolacyjkę z winem potem pod kołderkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Często pojawiają się na blogach i sama zastanawiam się nad zakupem takich. Daj znać jak się noszą i czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :)

    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey, great post! Love it!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są. ;] Lubię wysokie buty z odkrytymi palcami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo ciekawie ;) Na pewno będą świetnie pasować do wielu stylizacji :)
    ___________________________________
    Zapraszam na rozdanie Semilacowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa czy są wygodne:)
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się chętnie dowiem czy wygodne ;)

      Usuń
  8. Ale piękne! Też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzą mi się takie, ale chyba mam za krótkie nogi;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej! pięknie na nodze się prezentują! wyglądają na stabilne, a to dla mnie najwazniejsze heh :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne są <3

    http://five-souls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj znać czy są wygodne, bo dobrze się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń