sobota, 13 lutego 2016

#12 Instagramowy luty

Witam:)

Powoli dobiega połowa lutego...
Jak styczeń szybko mi zleciał tak ten miesiąc lekko się ciągnie.
Powiem Wam, że jak patrzę teraz na moje postanowienia to tylko jak na razie dwie rzeczy mi wychodzą:)

Pierwsza to blog! Naprawdę staram się go uaktualniać na bieżąco choć czasem ogarnia mnie nie moc i brak sił. Jednak Wasze komentarze i odwiedziny motywują mnie! Dziękuję;D

Drugą rzeczą to jest postanowienie, że w tym roku gdy tylko nadarzy się okazja wychodzę z domu.  W tamtym roku nie powiem dużo się działo ale zrobiłam się trochę aspołeczna. Denerwowały mnie tłumy ludzi i czułam się lekko jak emeryt, któremu już się nic nie chce. A ja mam 25 lat i jeszcze dużo mogę zrobić! Więc korzystam z każdej okazji jaka tylko się nawinie i wychodzę.
Czuję się z tym naprawdę dobrze:D

Na koniec jeszcze kilka instagramowych fotek:D
Zapraszam do obserwacji:D
Nick: madziiula19


Stawek Barlickiego




Coś na poprawę humoru

<3 td="">

Nowe buciki, o których napiszę wkrótce



Na przeprosiny od Misia

Kubatura

Pyyyyychota



Do następnego!





7 komentarzy:

  1. Wiem coś na ten temat, sam ostatnio ledwo daje rade ;) trzymam kciuki za Ciebie ;) dodałam obserwację i zamierzam Cię troche motywować ;) może kiedys stykniemy sie przypadkiem na jakimś koncercie bo widze ,że słuchamy toche podobnej muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy czasem nie ma siły na blogowanie ;)
    I dobrze robisz, coraz mniej osób wychodzi "do ludzi".

    OdpowiedzUsuń