piątek, 5 lutego 2016

#10 Koszula w kratę

Witam

Jak to mówią trzeba kuć żelazo póki gorące więc w myśl tą w tym poście również będzie stylizacja:D
Jestem z Siebie dumna bo w końcu przełamałam swojego lenia i zaczynam działać!
Mam tyle planów związanych z blogiem więc to jest dobry znak!
No ale czas przejść już do tematu wpisu.


Uwielbiam koszule w kratę! Kocham! Wręcz mogłabym chodzić tylko w nich.
No ale nie wolno dać się zwariować szafa pełna tylko koszul mnie nie satysfakcjonuje:D
Jednak gdy siostra mi wysłała tą koszule wahałam się. Niby już mam czerwoną w czarną kratę ale kusiła.
Gdy napisała, że w całym moim zamówieniu nie ma jednej rzeczy wzięłam koszulę!
Nie żałuję;D

Zobaczcie!







Zdjęcia dalej wychodzą mi średnio... 
Mam nadzieje, że już wkrótce będę mogła pokazać coś w lepszej jakości.


Koszula - AkCja - KreaCja
Spodnie - Pepco
Buty - No Boso

20 komentarzy:

  1. Lubię kratę,zwłaszcza na koszulach i szalach :)

    ____________________
    www.justynapolska.com
    fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że lubisz koszule, bo naprawdę świetnie w nich wyglądasz!

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja generalnie kocham i wielbię koszule, także dla mnie to strzał w 10. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie koszule! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam koszule w kratę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. krata nigdy nie wyjdzie z mody:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koooocham takie połączenie :)
    + dla każdego coś miłego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kratę jak i koszule w ten motyw,Twoja jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna koszula :) też lubię kratę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony i czarny na koszulach to najlepsze połączenia kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie!
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń