czwartek, 28 stycznia 2016

#7: Zakupy Pepco

Witam:)

Najpierw zacznę trochę o tych złych wieści.

Mimo, że nie lubię piłki ręcznej to oglądałam mecz. Tylko się denerwowałam nie potrzebnie.
Nie zawsze się udaje, a czasem można mieć gorszy dzień lub formę. Gratuluję jednak chłopakom.
Każdy potrafi komentować ale nie każdy potrafi walczyć o swoje marzenia.


Ostatni post z zakupami kosmetycznymi cieszył się sporym zainteresowaniem :D

Cieszy mnie to ogromnie! Na pewno z czasem pojawią się makijaże i recenzje produktów!:)
Idąc za ciosem postanowiłam dodać jeszcze jeden taki wpis zakupowy:D
Tym razem Pepcowe zakupy:D


Komplecik - ok. 21 zł


Biały zwykły top - ok. 15 zł 


Cenę widzicie:D


Portfel bardzo mi się spodobał bo jest na tyle duży, że czasem służy mi za torebkę :D
Cena - ok. 25 zł


A torebeczka ciekawa ale gdyby nie kosztowała ok. 20 zł to bym się nad nią zastanawiała:D
Noooo ale 20 zł :D

Lubię robić zakupy w Pepco. Wbrew pozorom jak tak się zastanawiam to jakościowo ubrania, torebki czy nawet bielizna jest bardzo fajna! Przed wszystkim jest tania. Jedyne co mi się nie podoba w tym sklepie to ograniczenie kolorystyczne. Rzeczy z tego sklepu mają swoje charakterystyczne cechy:D 
Kto robi zakupy ten wie:D 


Na koniec jeszcze mam dla Was kilka zaproszeń!:)

1.


Na stronce pojawiły się dwie piękne bransoletki w wiosennych kolorach:D 


Tylko teraz postanowiłam zrobić małą promocję i zebrać zamówienie!
Tylko do niedzieli czekam na wiadomości priv:D
Odbiór osobisty w Opolu lub wysyłka.
Cena jednej bransoletki tylko do niedzieli 5 zł:D

2.


Zapraszam do obserwacji:D

3.

SNAPCHAT

Kiedyś się przed nim broniłam:D
Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do obserwacji na nim:D

Stuknijcie Duszka lub wpiszcie po prostu: madziiula19


11 komentarzy: