czwartek, 21 stycznia 2016

#5 Bielizna

Witam!

Są takie rzeczy, które Nam kobietą są poniekąd przypisane.
Określają Naszą kobiecość.
Starsi czytelnicy pewnie pamiętają mój cykl "Klasyka Kobiecości".
Pisałam tam o małej czarnej czy też czerwonej szmince.
Myślę o wznowieniu tego cyklu ale pod inną formą ale to na razie plany:)

Dzisiaj napiszę o czymś czego nie widać, a co sprawia (przynajmniej mi), że czujemy się pewniej.
Kobieta to nie tylko piersi, tyłeczek czy ładna buzia.
Kobieta musi się czuć dobrze...
Ile razy Wam się zdarzyło, że zakładając nową bluzeczkę czujecie się bardziej atrakcyjniejsze ?
Pewnie wiele razy.
Tak jesteśmy skonstruowane :D
Lubimy tak się czuć. 
Czasami takie uczucie Nam daje np. ładniejsza bielizna...
I o niej będzie mowa...

Uwielbiam bieliznę Victoria Secret. 
Jest ona mega seksowna, kobieca i przede wszystkim nie wyuzdana. 
Taką lubię najbardziej.
Niestety o VS mogę pomarzyć jak na razie lecz na rynku dostępne są TAŃSZA i też bardzo seksowna bielizna:)

Ostatnio czekając na moją kolej u fryzjera łaziłam sobie po sklepach.
Weszłam na chwilę do KIK'a w nadziei, że może coś fajnego znajdę.
W oko zamiast jakiejś  kiecki czy bluzki wpadł mi w oko biustonosz. 
Cena około 40 zł
Trochę się nad nim zastanawiałam ale w końcu wzięłam :D
Później się śmiałam, że to takie małe przekupstwo by Mój narzeczony nie krzyczał ile wydałam na fryzjera:D




Szczerze jak ubrałam ten biustonosz to trochę się zawiodłam.
(Nie mierzyłam go bo już czasu nie było)
Nie to, że nie pasuje czy jest jakoś licho wykonany.
Po założeniu go, wygląda bardziej jak top niż jak stanik:D

Zresztą zobaczcie sami:D







Mam pytanie do Was moje Drogie Panie:
Co sprawia, że czujecie się piękne, pewne siebie i seksowne?
Najbardziej chodzi mi o te rzeczy które sprawiają, że czujecie się kobiece.
Zachęcam do odpowiedzi w komentarzach.





9 komentarzy:

  1. dziwnie trochę mało stanikowo:D bardziej jak crop topD:

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się i chyba muszę się sama przekonać. ..
    fajnie w nim wyglądasz
    pozdrawiam serdecznie
    MARCELKA Fashion
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, nieco bardziej topowy niż stanikowy, ale też wygląda fajnie. ;)
    u mnie w roli bardziej kobiecej spełniają się pończochy i spódnica. ;) no i oczywiście szpilki - najlepiej jak najwyższe. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie jest rewelacyjny ! wygladasz w nim cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję śliczna! i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń