sobota, 26 grudnia 2015

1#

Witam Was po dłuższej przerwie!
Celowo moja aktywność w blogosferze w grudniu spadła, a nawet zanikła.
Chciałam odpocząć, naładować baterię i zatęsknić.
Tak się stało! Odżyła we mnie chęć pisania i tworzenia postów.
Potrzebna mi była ta przerwa.

Zaczynam od nowa... !

Jak już mogliście zauważyć, znikły starsze posty.
Zmienił się też również nagłówek. 
Planuję też wiele zmian w stylu pisania i tworzeniu wpisów.
Chcę by mój blog stał się bardziej dojrzalszy!

Życzcie mi powodzenia!


Kończąc temat wyjaśniający moją nie obecność i plany na przyszłość pożegnam się z Wami.

Wracam po nowym roku!:)


Pamiętajcie, że zawsze możecie mnie znaleźć na instagramie: Madziiula19

22 komentarze:

  1. Fajny mix

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion porady & makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem taka przerwa dobrze robi, dodaje energii i motywacji do dalszego działania.
    świąteczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i witam po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mix zdjęć !:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również wróciłam po przerwie, powodzenia.! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia czekam na dalsze posty :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam witam, rozgość się na stałe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to życzę powodzenia a dalszym prowadzeniu bloga! :*
    Trzymam kciuki aby szło Ci to tak jak byś chciała!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia z nowym startem :) Również wracam dopiero po Nowym Roku :)
    Przy okazji zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymamy kciuki za nowy start :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w tych zmianach :D Szczęśliwego Nowego Roku!
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń